sobota, 16 marca 2013

Essence Stay Matt 04 Silky Red - pierwsze wrażenia

Witam po dosyć długiej przerwie :)

Ostatnio w szafach Essence zaczęły pojawiać się nowe produkty. Nie żeby były to wyczekiwane edycje limitowane ;) Większość produktów nie była dla mnie zbyt zachęcająca więc wzięłam tylko prasowany biały puder i właśnie gdy miałam iść do kasy moje oko przykuły nowe matowe "szminki" w płynie/kremie Stay Matt. Do wyboru mamy 4 kolory, jednak ja od razu wiedziałam że wezmę czerwień.

I o mójty Boże co to za czerwień ;)
Jak narazie pokażę wam tylko jak produkt prezentuje się na ustach i jak wygląda po upływie czasu.

Tak wyglądał zaraz po nałożeniu ok 14:30. Jak widać nie starałam się nałożyć go suuuper równo, użyłam tylko gąbeczkowego aplikatora. Produkt jest bardzo napigmentowany, kremowy, łatwo się nakłada. Odcień jest przesuperaśny. Czerwień z niebieskim podtonem, taka jaką lubię najbardziej :)

Zaraz po nałożeniu od razu zauważyłam dużą różnicę tego kosmetyku w porównaniu z jego wersją z Manhattanu lub NYXa. Próbowałam obu i oba strasznie podkreślały każdą suchą skórkę, każdą niedoskonałość a same w sobie były bardzo "ciastowate". Essence wygląda.... same zobaczcie :)





Tak moje usta wyglądały o godzinie 18:30, światło dzienne



Moim zdaniem cały czas dobrze się prezentuje :)

A tak moje usta wyglądały na koniec dnia, ok 20 
(zdjęcie z lampą)

Jak widać, produkt już się zjadł ale bez lampy, w sztucznym świetle caly czas wyglądał zadowalająco. 
W ciągu tych 5-6 godzin nie poprawiałam ust ani razu, zjadłam 2 posiłki i deser, piłam itp.

Po pierwszym użyciu jestem zachywcona !

Pozdrawiam :D





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Porównałabym go do Rimmel Apocalips, jedynie Rimmel bardziej się błyszczy no i jest 2x droższy :)

      Usuń
  2. cudna czerwień :)
    już się nie mogę doczekać aż przemyszkuję szafę essence i catrice w Gryfinie :D
    jest w ogóle catrice u nas?

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafa Catrice jest w Naturze obok Intermarche nowego (na Flisaczej) wyposażona raczej dobrze :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
    2. Dzięki za wiadomość :) z pewnością tam zajrzę i pomyszkuję :)

      Usuń
  3. I love that color. I need to check Ulta and see if this matte lip color is coming to the states! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Please do so ! :D Th quality is really great, at least when it comes to this color :)

      Usuń
  4. Badzo fajne! Tylko ze mi bardzo nie do twarzy w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dobrana czerwień będzie pasować każdemu :) Trzeba się jedynie przełamać :D

      Usuń
  5. o nie wiedziałam, że tak długo potrafią się trzymac:))
    Piękny kolor!:))

    pozdrawiam koleżankę z grupy:) i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam pomadkę w kremie z Manhattanu. to fakt- trzeba mieć do niej bardzo zadbane usta, ale dla mnie to nie jest problem ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek <3 A jaki masz śliczny kształt ust, są takie pełne, zazdroszczę :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Określiłabyś ten odcień jako ciepły czy zimny?
    Zakupiłam tę czerwień i po pomalowaniu ust mam wrażenie, że wyglądam dziwnie (nie wiem, czy serio dziwnie wyglądam, czy po prostu to taki szok, że mam coś mocnego i kolorowego na sobie).

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, no to nieźle. Ja mam 01 velvet rose który utrzymuje się ok 3h, ale jedzenia ani picia nie wytrzymuje niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nic hont...a lot lately with my father so hopefully this will get him to see my point of view. Fingers crossed! mortgage bankers ny
    jeu amour

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo proszę o niezamieszczanie komentarzy mających na celu wyłącznie promocję swojego bloga.

Każda sugestia jest dla mnie na wagę złota :)

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML