poniedziałek, 4 marca 2013

Czyzby dalo sie przez telefon ??

Hej hej

Oto próba generalna dodawania notek przez telefon ;) czy wyjdzie, to sie okaże

Na wstępie z informacji organizacyjnych przepraszam za brak moich odpowiedzi na wasze komentarze. Coś szwankuje mi funkcja "odpowiedz" ale staram sie to naprawić. Zapewniam was ze wszystkie komentarze czytam i za nie dziękuje

A teraz korzystając z faktu iż siedzę sobie w centrum handlowym, w starbuck'sie (gdzie kawa wcale nie jest taka dobra i na dodatek droga ale maja darmowe wifi ) pokaże wam co dosłownie przed chwila kupiłam ;)

Pozdrawiam;)








Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 komentarze:

  1. Super!
    Inglot... :) I blogowe lakiery :)
    Mam to na lście polskich zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj szukałam tego różowego lakieru, ale nie było, to wzięłam niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudowne lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo proszę o niezamieszczanie komentarzy mających na celu wyłącznie promocję swojego bloga.

Każda sugestia jest dla mnie na wagę złota :)

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML